Eindelijk! Een blog

Dames en heren, jongens en meisjes,

Het is dan ein-de-lijk zover: ik start een blog!! Plan was dit te doen nadat m’n scriptie af was en de mensen die me kennen weten hoe lang dat heeft geduurd… Eens kijken hoe dit bevalt de komende tijd.

BB50daysIk zit lekker in Engeland, net als vorig jaar pas ik weer op twee katten van een Londense vriendin (die ik ben leren kennen tijdens mijn reis in Midden-Amerika). Ik heb weer een maand een huis voor mezelf hier 🙂 tijd voor iets anders dan wat ik thuis doe! En aangezien ik al een aantal keer in Londen ben geweest, bewaar ik sightseeing voor wanneer m’n vrienden hier zijn. Dus nu dit!

Ik hou van reizen en de komende weken ga ik mijn reis naar – opnieuw – gezond eten beschrijven. Ik heb hiervoor een afstudeerkadootje voor mezelf gekocht: Your 50 Days of Green Happiness. 50 dagmenu’s en 100 pagina’s aan informatie over gezond eten (en leven). Ik ga ze op dit blog bespreken 😉

Liefs!

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

